7موضوع پیشنهادی برای برگزاری وبینار،تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنم؟

تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنم؟

فهرست

ایده هایی برای برگزاری وبینار

تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنم؟ اگر مدرس هستید و تب برگزاری وبینار به سراغ شما آمده و می خواهید تجربه برگزاری یک وبینار موفق را داشته باشید تا انتها همراه ما باشید، در این وبینار موضوعات و حوزه هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که مدرس های حرفه ای و برند به سراغ این موضوعات می روند و درآمدهای بسیار عالی از این طریق به دست می آورند.

برگزاری وبینار با شروع پاندمی کرونا با رشد بسیارزیادی مواجه شد و بخش مهمی از آموزش آنلاین و حتی آفلاین به سمت وبینارها سرازیر شد. اما در این بین بعضی از حوزه ها طرفداران بیشتری پیدا کرد و علاقمندان حوزه آموزش اقبال بیشتری نسبت به آن ها داشتند.

به همین خاطر در این مقاله بر اساس دیتای واقعی و مشورت با بهترین برگزارکنندگان وبینار ایران به این سوال پاسخ می دهیم که تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنیم؟ و اساسا اگر بخواهیم 7 موضوع پرطرفدار برای برگزاری وبینار معرفی کنیم، کدام موضوعات انتخاب های بهتری هستند، در این مقاله یادای به معرفی موضوعات پیشنهادی برای اجرای یک وبینار خوب می پردازیم.

تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنم؟

انتخاب درست موضوع برگزاری وبینار نقش مهمی در کسب درآمد و فروش بیشتر بلیت ها دارد، اگر دنبال موضع پیشنهادی برای برگزاری وبینار هستید این موضوعات می تواند به شما کمک کند.

وبینارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از جذاب ترین حوزه های برگزاری وبینار به شمار می رود و بخش زیادی از وبینارهای برگزار شده در چند سال اخیر متعلق به حوزه دیجیتال مارکیتنگ بوده است. این حوزه به دلیل نفوذ زیاد آموزش آنلاین و سواد ارتباطی و اینترنتی بالای مخاطبانی که دارد خیلی راحت با محیط برگزاری وبینار خود را تطبیق داد. از سوی دیگر این حوزه به دلیل نیاز شدید بازار به نیروی کار دیجیتال مارکتینگ آموزش آن نیز در دستور کار قرار گرفت. برای اطلاع از آخرین وبینارهای دیجیتال مارکتینگ می توانید وارد سایت یادای شوید.

وبینارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ

برگزاری وبینار در حوزه های سئو،تولید محتوا،کمپین های تبلیغاتی،بازاریابی شبکه های اجتماعی و تدوین استراتژی از محبوبیت بالایی برخوردار است و هموراه علاقمندان و طرفداران خاص خود را دارد.

برای مثال در کمپین مسیر من مجموعه دیجی تلنت با همکاری پارتنرهای خود 18 وبینار در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار کرد که در بازه زمانی کمپین بیش از 4000 بلیت توسط کاربران تهیه شد و با استقبال زیادی رو به رو شد.

وبینارهای حوزه دانشگاهی

اگر مدرس دانشگاه هستید یا به یکی از نرم افزارها و دروس دانشگاهی تسلط دارید برگزاری وبینار می تواند یکی از موضوعات جذاب و کاربردی باشد. دانشجویان یکی از پرمخاطب ترین بخش صنعت آموزش است که جامعه هدف گسترده ای دارد. از طرفی هم دانشجویان هم با تکنولوژی های آموزشی آشنا هستند و هم به دلیل پاندمی کرونا بخش مهمی از فرایند آموزش خود را در پلتفرم های آموزشی مانند بیگ بلوباتن، ادوبی کانکت و… صرف کرده اند و با وبینار و آموزش انلاین آموزش آشنا هستند. از طریق این لینک آخرین وبینارهای دانشگاهی را ببینید.

وبینارهای دانشگاهی

به یاد داشته باشید تنوع بسیار بالای دروس دانشگاهی و رشته های مختلف فرصت برگزاری وبینار را فراهم کرده است و برای تمامی رشته های دانشگاهی فرصت برگزاری وبینار وجود دارد.

وبینارهای حوزه روانشناسی

حوزه روانشناسی جامعه هدف گسترده ای دارد و مخاطبان این حوزه نیازدارند که به صورت مداوم دانش و مهارت های خود را ارتقا دهند. از سوی دیگر تعداد روانشناس ها و مدرسین حوزه روانشناسی زیاد و معمولامخاطبان فعالی دارند.

برگزاری در حوزه هایی مانند مدیریت روابط، آگاهی حوزه مسائل جنسی، اعتماد و عزیت نفس، استرس، افسردگی و… از موضوعاتی است که مخاطبان زیاد دارد و جذابیت دارد. اگر مدرس حوزه روانشناسی هستید می توانید در این حوزه ها وبینار برگزار کنید.

وبینارهای حوزه مالی و رمز ارزها

سرمایه گذاری و مباحث مالی از تخصصی ترین موارد است که بدون آموزش ریسک بالایی برای مخاطب به ارمغان به همراه می آورد. این مسئله باعث شده همواره مباحث آموزشی در بازارهای مالی و مخصوصا رمز ارزها از اولویت زیادی برخوردار باشد.

در یکی دو سال اخیر بورس ایران و بازار رمز ارزها در ایران با هجوم مخاطبان و علاقمندان به مباحث سرمایه گذاری مواجه بوده است به همین خاطر برگزاری وبینارهای حوزه بورس؛ رمز ارزها از جذابیت زیادی برخوردار است و می تواند برای مدرسین این حوزه پیشنهاد خوبی باشد.

وبینارهای برنامه نویسی و فناوری اطلاعات

تغییرات سریع در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی باعث ایجاد فرصت های آموزشی برای مدرسین این حوزه شده است، از آموزش مایکروسافت آفیس تا برنامه نویسی طیف وسیعی از موضوعات آموزشی را برای تدریس و برگزاری وبینار در اختیار مدرسین قرار می دهد.

بازار کار مناسب،درک کافی از تکنولوژی های آموزشی و رقابتی بودن بازار باعث ایجاد فرصت های آموزشی شده و مدرسین می توانند در این زمینه ها وبینار برگزار کنند.

وبینارهای حوزه گردشگری

صنعت گردشگری به دلیل ماهیت خدماتی که دارد فرصت مناسبی برای برگزاری وبینار است، نکته جالب در مورد صنعت گردشگری این است که بخش مهمی از مدارک و مجوزهای حوزه گردشگری منوط به گذراندن دوره های تخصصی و کسب مهارت در این حوزه ها است.

به همین خاطر دوره های مربوط به بازاریابی گردشگری، خدمات حوزه هتلداری، دوره های طبیعت گردی و آژانس داری می تواند پیشنهادی جذاب برای مدرسین باشد.

وبینارهای حوزه گردشگری

وبینارهای مربوط به آموزش زبان

یادگیری حضوری زبان زمان بر،هزینه بر و سخت است و افراد پس از مدتی به خاطر همین موارد از خیر کلاس زبان می گذرند، از طرفی مهارت زبان پیچیده و فرار است و نیازمند مرور مداوم است.

همچنین در بحث آموزش زبان به دلیل ماهیتی که دارد بخش های متنوعی را شامل می شود که هر کدام از این بخش ها نیازمند آموزش مجزا است. از مباحث مربوط به ترجمه، صحبت کردن تا قواعد گرامری و نوشتاری موضوعات پیشنهادی برای برگزاری وبینار هستند که مدرسین زبان می توانند به این موضوعات بپردازند.

محیط برگزاری وبینار یادای

یادای پلتفرم برگزاری وبینار

یادای به عنوان پلتفرم برگزاری وبینار و رویدادهای آنلاین این امکان را دارد تا به عنوان میزبان برگزاری وبیناردر کنار مدرسین حوزه های مختلف باشد و به مدرسین در این زمینه کمک کند.

یادای با بهره‌گیری از زیرساخت فنی پایدار، کیفیت بالای صدای و تصویر، امکانات لازم برای تدریس آنلاین، پشتیبانی تخصصی قبل، حین و بعد وبینار شرایط لازم برای برگزاری وبینار را فراهم کرده است.

سخن نهایی

در این مقاله تلاش شد در پاسخ به سوال تو چه موضوعاتی وبینار برگزار کنم؟ 7 موضوع پیشنهادی برای برگزاری و اجرای وبینار ارائه شود. در این حوزه ها کلی ایده خوب و پولساز قرار دارد که به وسیله آن می توانید از وبینار کسب درآمد کنید. اگر شما هم حوزه جذابی سراغ دارید که برای برگزاری و تدریس در وبینار جذاب است در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

این پست را با دوستانتان اشتراک بگذارید:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram
Share on email
Share on reddit
Share on skype
Share on whatsapp
{{ reviewsTotal }} نظر
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
نوشته‌های مرتبط: