5 وبکم مناسب کلاس آنلاین ویژه مدرسین تازه کار

وب کم مناسب وبینار
وضوح تصویر و ویدئوهای ضبط شده در طول وبینارها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و انتخاب یک وب کم مناسب و باکیفیت از شروط موفقیت در این زمینه است.

فهرست

وبکم کلاس آنلاین

امروزه یکی از رایج‌ترین سوال‌های مدرسان و شرکت کنندگان در وبینار این است که چه چیزی باعث می‌شود یک وبینار واقعاً عالی به نظر برسد؟ ما در وبسایت یادای، بستری مناسب برای برگزاری وبینارهای شما با بالاترین کیفیت فراهم کرده‌ایم، که در این بین وبکم مناسب کلاس  آنلاین یکی از دغدغه های مهم مدرسین است.

اگر نگاهی سطحی به این موضوع داشته باشیم، چنین به‌نظر می‌رسد که به جزئیات کمتری نیاز داریم. شما فقط باید ویدئوهای HD با صدایی با کیفیت بالا و یک پلتفرم وبینار غنی از ویژگی‌ها را انتخاب کنید. اما اگر از نظر علمی به این مسئله نگاه کنیم، فاکتورهای پیچیده‌ای وجود دارد.

حتی اگر روی بهترین موضوع کار کنید و مهارت شما در گویندگی عالی باشد؛ اگر ویدئوی شما تار باشد یا صدای شما به طور مکرر قطع شود، شرکت کنندگان زیادی وبینار شما را ترک می‌کنند.

تنها راه‌حل برای همه این مشکلات، استفاده از وب کم مناسب وبینار با یک میکروفون وب جامد و سایر تجهیزات و ابزارهای وبینار است. پس زمان آن است که به دنبال یک وب کم با کیفیت بالا به همراه لوازم جانبی درجه یک باشید.

در ادامه، ویژگی‌های وب کم مناسب وبینا و جزئیات مربوط به 5 وب کم مناسب وبینار را که می‌تواند نیازهای ضبط وبینار شما را به‌راحتی برآورده کند، بررسی می‌کنیم، پس اگر شما هم به دنبال یک وب کم مناسب وبینار خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی وبکم مناسب کلاس آنلاین

قبل از سرمایه‌گذاری به صورت تصادفی در هر وب کم، باید اطلاعات مربوط به وب کم مناسب وبینار خود را جمع آوری کنید تا از مدرن‌ترین تجهیزات و ابزارهای وبینار استفاده کنید. لیست زیر شامل جزئیاتی است که می‌تواند به شما در انتخاب وب کم مناسب وبینارتان کمک کند و از بین طیف گسترده‌ای از محصولات رقابتی در بازار، مناسب‌ترین وب کم را برای شما شناسایی کند:

  • بهترین وب کم خارجی با پلاگین USB طراحی شده است.
  • باید وضوح تصویر بالاتری در محدوده 1080 پیکسل تا 4k داشته باشد. توجه داشته باشید که وضوح تصویر، نشان دهنده کیفیت تصاویر است.
  • یک وب کم مناسب وبینار، دارای قابلیت فوکوس خودکار بیشتر برای اطمینان از جزئیات واضح می‌باشد.
  • باید از محدوده دید بین 60 درجه تا 90 درجه پشتیبانی کند.

وبکم مناسب کلاس آنلاین

تحقیقات نشان داده‌ است که دوربین‌‌ای کوچک داخلی لپتاپ‌ها و تلفن‌های همراه نمی‌توانند محتوای مطلوب را برای وبینارها ارائه دهند. برای چنین برنامه‌هایی، بهتر است روی یک وب کم خارجی با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنید که دارای تمام ویژگی‌های ضروری برای پشتیبانی از وبینارها است. چنین دوربین‌هایی با لنزهای پهن و سیستم‌های میکروفون دوگانه طراحی شده‌اند تا از محتوای ویدئویی و صوتی با کارایی بالا پشتیبانی کنند. این دوربین‌ها به راحتی می‌توانند سخنرانی‌های ویدئویی را بازیابی کنند و مزیت دیگر این است که اجازه تنظیم آسان تنظیمات اساسی مانند روشنایی، رنگ، اندازه صفحه و وضوح را می‌دهند. در ادامه می‌خواهیم 5 وب کم مناسب وبینار، مزایا و معایب هر کدام را به طور کامل و دقیق بررسی کنیم:

Logitech C922 Pro Stream Webcam

مزایا:

  • ارزان قیمت.
  • پشتیبانی از کیفیت فیلم 15 مگاپیکسل با فوکوس خودکار نرم.
  • قابلیت تنظیم در بالای مانیتور.
  • مجهز به پایه نگهدارنده.

معایب:

  • بخش صوتی نیاز به بهبود دارد.

وب کم Logitech C922 Pro Stream اکثرا مورد استفاده اساتید، وبلاگ نویسان ویدئویی، حرفه‌ای و همچنین سرگروه‌های مکالمه تصویری می‌باشد. این وب کم با قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p کار می‌کند و کیفیت بیشتر با ویژگی فشرده سازی ویدئو را فراهم می‌کند. دارای سیستم تشخیص حرکت، سنسور تشخیص چهره و ابزارهای ضبط تصویر و ویدئو می‌باشد. کارشناسان استفاده از آن را برای تماس‌های اسکایپ و همچنین برنامه ‌ضبط HD توصیه می‌کنند. Logitech C922 Pro می‌تواند کاملا با Android ، Chrome، Mac و Window OS کار کند در حالی که سه پایه تنظیم بر روی مانیتورها و لپ تاپ‌های LCD را آسان‌تر می‌کند.

Widecam F100

مزایا:

  • دارای لنز کانونی گسترده.
  • پشتیبانی از ضبط کامل HD با میکروفون استریو داخلی.

معایب:

  • در شرایط کم نور نمی‌تواند نتایج رضایت بخشی را ارائه دهد.

دومین وب کم مناسب وبینار، وب کم Genius WideCam است که بهترین انتخاب برای ضبط وبینارهای گروهی، کنفرانس‌ها، آموزش‌های کلاسی و توضیحات است. شاید برایتان جالب باشد که این دستگاه با سیستم زاویه فوقالعاده گسترده 120 درجه‌ای طراحی شده است که از 1080 فیلم FHD با 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این وب کم با استفاده از دستگاه استریو داخلی، کیفیت صوتی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید انتظار پاسخ بهتر و راحت‌تر مخاطبان را در آموزش‌های خود داشته باشید. همچنین با Genius WideCam F100 می‌توانید عکس‌های درون یابی 12 مگاپیکسلی بگیرید و از چرخش 360 درجه لذت ببرید. به منظور کمک به نیازهای ضبط اتاق بزرگ، دارای یک کابل فرمت 3 فوت است و می‌تواند با فوکوس دستی مبتنی بر لنز شیشه‌ای کار کند.

Microsoft LifeCam Cinema

مزایا:

  • ارزان.
  • دارای سیستم میکروفون عالی.
  • قابلیت اجرا شدن روی پلتفرم Mac و PC.
  • پشتیبانی از وضوح تصویر HD 720p.

معایب:

  • سیستم فوکوس خودکار ممکن است در تمام مدت تمرکز مجدد داشته باشد.

اگر به ضبط سخنرانی‌ها و آموزش‌ها در کلاس‌های درس کوچک با تخته سفید علاقه دارید Microsoft LifeCam بهترین انتخاب است. این وب کم به دلیل داشتن یک لنز دقیق با کیفیت بالا که از کیفیت واضح با ردیابی دقیق صورت پشتیبانی می‌کند، مشهور است. در این وب کم فناوری TrueColor ویدئوهای غنی از رنگ را تضمین می‌کند. همچنین با استفاده از این وب کم می‌توانید انتظار ضبط صدایی بدون نویز برای همه سخنرانی‌های ویدئویی را داشته باشید و برای پوشش بهتر کلاس از قابلیت چرخش 360 درجه استفاده کنید.

Logitech HD Pro C920

مزایا:

  • سیستم ضبط صدا با کیفیت بالا با میکروفون داخلی.
  • تضمین مطلوب همه صداها.
  • طراحی شده با لنز شیشه‌ای Carl Zeiss.
  • نرخ فریم و تمرکز رضایت بخش.
  • قابلیت اجرا شدن روی پلتفرم Mac و PC.

معایب:

  • بسیاری از وب کم‌های رقابتی در بازار با محدوده قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند.

اگر مبتدی هستید، وب کم Logitech C920 با راه اندازی آسان و تنظیمات ویژگی می‌تواند نیازهای شما را بهتر برآورده کند. این برنامه طیف گسترده‌ای از حرکت را با تنوع عالی و تعداد نقاط محوری پشتیبانی می‌کند و به دلیل طراحی سبک و جمع و جور، به عنوان بهترین همراه سفر محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید آن را برای مدت زمان طولانی ضبط به سه پایه متصل کنید. چند ویژگی قابل توجه Logitech HD Pro C920 عبارتند از لنزهای شیشه‌ای Carl Zeiss و سطح وضوح تصویر Full HD 1080p که ضبط ویدئو با کیفیت بالا را با فوکوس خودکار و پشتیبانی از نرخ فریم بیشتر تضمین می‌کند.

Logitech Brio

مزیا:

  • پشتیبانی از فیلمبرداری 4k به همراه p1080 وp 720.
  • قابلیت اجرا بر روی پلتفرم‌هایMac ، Chrome OS و PC.
  • قابلیت تنظیم و تصحیح نور RightLight
  • دارای حسگرهای امنیتی مادون قرمز.
  • پنج برابر قابلیت زوم دیجیتال.

معایب:

  • گران قیمت

اگر به دنبال عملکرد برتر برای نیازهای ضبط حرفه‌ای وبینار خود هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم که روی Logitech BRIO سرمایه گذاری کنید. بدون شک گران‌ترین وب کم موجود در لیست است، اما از ویژگی‌های برتری برخوردار است. قابلیت ضبط ویدئو فقط به 720 یاp 1080 محدود نمی‌شود، بلکه ضبط و پخش ویدئویی شفاف با پشتیبانی از قابلیت 4k را تضمین می‌کند. علاوه بر این، قابلیت زوم دیجیتال 5 برابر، سنسورهای امنیتی مادون قرمز و فناوری تصحیح نور RighLight آن را به بهترین انتخاب برای خریداران تبدیل می‌کند. وب کم Logitech Brio اخرین وب کم مناسب وبینار بود که در این مقاله بررسی کردیم.

با انتخابی درست بهترین نتیجه را بگیرید.

شکی نیست که بازار دارای طیف وسیعی از تجهیزات و ابزارهای وبینار است، اما زمانی که کیفیت وبیناری که برگزار خواهید کرد برایتان اهمیت داشته باشد، بهتر است محصولات مورد نظرتان را پس از تجزیه و تحلیل ویژگی‌های اساسی انتخاب کنید. پس از مقایسه همه عوامل مهم، ما Logitech Brio را به‌عنوان انتخاب برتر برای ضبط وبینارهای با کیفیت حرفه‌ای ارزیابی می‌کنیم. با این حال، اگر بودجه کمی دارید، Logitech HD Pro C920 گزینه خوب دیگری در لیست است. بهترین آموزش‌ها و سخنرانی‌های آموزشی همیشه با وب کم‌های درجه یک ضبط می‌شوند؛ زیرا نمی‌توان کیفیت فرایند یادگیری را به خطر انداخت.

در این مقاله با تمام ویژگی‌های وبکم مناسب کلاس آنلاین آشنا شدیم و 5 وبکم مناسب کلاس آنلاین را هم از نظر مزایا و هم از نظر معایب بررسی کردیم. درصورت وجود هرگونه ابهام و سوال، از طریق بخش تماس با ما در وبسایت یادای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این پست را با دوستانتان اشتراک بگذارید:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram
Share on email
Share on reddit
Share on skype
Share on whatsapp
{{ reviewsTotal }} نظر
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
نوشته‌های مرتبط: