مزایای وبینار رایگان برای مدرسان و شرکت کنندگان!

مزایای وبینار
مزایای وبینار رایگان به قدری برای مدرسان و شرکت کنندگان بیشمار است که پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این مقاله را مطالعه کرده و با اطلاعات کافی به سمت یک وبینار رایگان بشتابید.

فهرست

امروزه در دنیای دیجیتال، شاهد برگزاری وبینارها و کلاس‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف با شرایط و اهداف متفاوت هستیم. قطعا هر کسی که وبینار برگزار می‌کند، منظور و هدف خاصی از این کار دارد و هم‌چنین هر کسی که در وبینار شرکت می‌کند قطعا هدفی از این کار دارد.

برای رسیدن به این اهداف، هر دو طرف مجاب هستند مزیتی به دیگری ببخشند، مثلا دانشجویی که برای افزایش اطلاعاتش در وبینار متخصصی شرکت می‌کند، باید هزینه و وقت خود را اهدا کنند. و همینظور سخنران و مدرس وبینار، باید اطلاعات و وقت خود را به شرکت کنندگان اهدا کند. اما هدف از برگزاری وبینار رایگان چیست؟ مزایای وبینار رایگان برای هر دو طرف چه چیزی می‌تواند باشد؟ در ادامه این مقاله از مجله یادای متوجه مزایای وبینار رایگان برای مدرسان و شرکت کنندگان خواهید شد.

مزایای وبینار رایگان برای شرکت کنندگان در وبینار

امروزه به دلیل افزایش بیش از حد وبینارها و مدرسین مختلف، نحوه اعتماد به وبینارهای مختلف سخت‌تر از قبل شده است. اما در این میان، فرصت‌هایی برای کسب اطلاعات از وبینار‌های مختلف برای ما به وجود می‌آید. یکی از این فرصت‌ها، وبینارهای رایگان استادها و سخنرانان متفاوت است. اما شرکت در وبینارهای رایگان چه سودی برای ما دارد؟ آیا این وبینارها کیفیت پایین‌تری نسبت به دیگر وبینارهای پولی دارد؟ در ادامه، به مزایای وبینار رایگان برای شرکت کنندگان می‌پردازیم:

  1. کسب اطلاعات ارزشمند به صورت رایگان

کسب اطلاعات و مهارت، برای هر کسی هزینه‌ای دارد. این هزینه می‌تواند پول یا وقت باشد که قطعا بهتر است بدون صرف وقت زیاد، مهارت و اطلاعات را به دست آورد. وب سمینار‌های رایگان می‌توانند فرصتی کم نظیر باشند تا حرفه و مهارت‌تان در حوزه موردنظر را بدون صرف هزینه و وقت زیاد، افزایش دهید. البته قبل از شرکت در وبینار، حتما رزومه سخنران را به دقت بررسی کنید.

  1. شناخت سخنران

اکثر سخنرانان، حتی سخنرانان رده بالا و مجرب، چند بار در سال وبینار رایگان برگزار می‌کنند. این وبینارها تفاوت چندانی با وبینارهای گران قیمت و پولی آن‌ها ندارد، تنها تفاوت نوع اطلاعاتی است که در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند. هدف آن‌ها از برگزاری وبینارهای رایگان ‌جذب بیشتر شرکت کننده است، پس شک نکنید قرار نیست شاهد یک وبینار کم کیفیت باشید. اصلا هدف از برگزاری وبینار رایگان، آشنایی با سخنران است، پس اگر مورد علاقه شما نبود، چیزی از دست نداده‌اید.

  1. شناخت زمینه کاری

امروزه به دلیل زیاد بودن تعداد کسب و کارها، شاید در انتخاب زمینه مورد علاقه به مشکل بخورید. همه تجربه دارند که فکر می‌کرده‌اند که زمینه کاری مورد علاقه‌شان را پیدا کرده‌اند، اما پس از صرف هزینه و وقت، متوجه اشتباه خود شده‌اند. وبینارهای رایگان این مزیت را دارند که شما بدون پرداخت مبلغی، فرصت کسب اطلاعات بیشتر و زمینه سازی در آن حوزه را پیدا می‌کنید. این فرصت، از اقدام به پرداخت هزینه از روی هیجان، و صرف انرژی و وقت جلوگیری می‌کند.

  1. شناخت فضای وبینار و کلاس‌های آنلاین

در صورتی که از حضور در کلاس‌ها و سمینارها خسته شده باشید، می‌توانید با شرکت در وبینارهای رایگان، سازگار بودن خود با شرکت در کلاس‌های دیجیتالی را تست کنید. زیرا گیرایی هر کسی نسبت به عادت‌هایش متفاوت است. ممکن است گیرایی کسی در وبینار، بهتر از کلاس حضوری باشد، و بلعکس. پس قبل از صرف هزینه و وقت برای شرکت در وبینارهای تخصصی‌، خودتان را با وبینارهای رایگان امتحان کنید. این نیز از دیگر مزایای وبینار رایگان برای شرکت کنندگان است.

اگر در حال حاضر به دنبال شرکت در یک وبینار رایگان هستید، همین حالا به لیست رویدادهای یادای سر بزنید، تا اگر مورد مناسبی یافتید در آن ثبت نام کنید.

مزایای وبینار رایگان برای برگزار کنندگان وبینار

شرکت کنندگان وبینارهای مختلف، در مقابل هزینه و وقتی که برای حضور در وبینارها صرف می‌کنند، انتظاراتی نیز دارند. برگزاری وبینارهای رایگان از سوی کسب و کارهای مختلف، باعث جلب اعتماد و کاهش انتظار افراد می‌شود. البته کاهش انتظارات مخاطبین، دلیل نمی‌شود محتوای بی‌کیفیت در اختیارشان بگذارید، بلکه باید وبیناری با کیفیت بالا برگزار کنید تا جزو مخاطبین دائمی شما شوند.

بنابراین برگزاری یک وبینار رایگان بهترین فرصت ب رای جذب مخاطب است. در ادامه به بخشی از مزایای برگزاری وبینار رایگان میپردازیم:

  1. جلب اعتماد و افزایش اعتبار

شما با برگزاری وبینار رایگان‌ برای علاقه مندان به رشته تخصصی‌تان، فرصت و امتیاز خوبی به شرکت کنندگان آن وبینار می‌دهید و قطعا افراد از این کار شما متشکر خواهند بود. این کار باعث می‌شود آن‌ها به شما اعتماد خاصی داشته باشند و از شما به عنوان یکی از متخصصین حوزه فعالیتتان یاد کنند. هم‌چنین، نه تنها برگزاری یک وبینار به رزومه‌تان اضافه می‌شود، بلکه مدرس و سخنران معتبرتری می‌شوید. به یاد داشته باشید، شما برای موفقیت، نیازمند اعتبار هستید. بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایای وبینار رایگان، برندینگ برای شما و کسب و کارتان است.

  1. فروش ساده محصول یا خدمات

فروش محصول یا خدمات از طریق برگزاری وبینار رایگان، می‌تواند درآمد و فروش خوبی را رقم بزند. چرا که شما با تعدادی از مخاطبین اصلی خود در یک جلسه آنلاین حضور دارید و آن‌ها شما را به عنوان استاد و سخنران آن وبینار می‌شناسند. اگر صاحب شرکت یا کارخانه‌ای هستید، فروش محصول و خدمات از طریق وبینار رایگان، می‌تواند برای شما نتایج خوبی رقم بزند.

  1. تعداد زیاد شرکت کننده

اصلی‌ترین دغدغه جوانان جویای کار امروزی، پول و نقدینگی است. با برگزاری وبینار رایگان، شما با حل کردن اولین دغدغه آن‌ها، تعداد شرکت کنندگان را چند برابر می‌کنید. چرا که شاید از 10 نفر علاقه‌مند به شرکت در وبینار‌های پولی‌، 5 نفر به علت هزینه‌اش، از شرکت در وبینار خودداری کنند. افزایش شرکت کنندگان وبینار، مزایای زیادی دارد، و تقریبا سطح حرفه و کیفیت سخنران را با تعداد شررکت کنندگان وبینارش اندازه‌گیری می‌کنند.

  1. جمع آوری بانک اطلاعاتی

علاقه‌مندان برای شرکت در هر وبیناری، برای تهیه بلیط، شماره تلفن و اطلاعات شخصی خود را در سایت یا اپلیکیشن وارد می‌کنند. این اطلاعات، بزرگ‌ترین امتیاز و فرصت شما برای جذب آن‌ها برای رویدادهای بعدی و نگه‌داری آن‌ها به عنوان مخاطب شماست. با استفاده از شماره تلفن شخصی یا آدرس ایمیل اشخاص حضور یافته در وبینار، می‌توانید به راحتی بیشتر افراد را برای رویدادهای بعدی جذب کنید.

  1. ایجاد تعامل با مخاطبین هدف

شما به عنوان یک سخنران یا مدرس، هر چه‌قدر بیشتر با مخاطبین هدف‌تان ارتباط و تعامل داشته باشید، علم بیشتری برای فن بیان و برخورد با مخاطب پیدا می‌کنید. با برگزاری وبینار رایگان، شما با تعداد زیادی مخاطب هدف رو به رو می‌شوید. با ایجاد تعامل بین خود و آن‌ها، می‌توانید نوع سوال‌ها، دغدغه‌های فکری، مشکلات‌شان برای شرکت در وبینارها و غیره را، با قصد تحلیل و حل مشکلات، در نظر داشته باشید. ارتباط با مخاطب، می‌تواند برگ بنده هر کسب و کاری باشد.

آیا وبینار رایگان، کیفیت پایین‌تری نسبت به وبینار پولی دارد؟

وبینارهای رایگان همانطور که خواندید، مزایای به سزایی برای هر دو طرف دارد. یکی از این مزایا جذب بیشتر مخاطب برای مدرس است، پس یک سخنران خوب و مجرب، فرصت خود برای جذب شرکت کنندگان بیشتر و جدیدتر را نمی‌سوزاند و سعی می‌کند کیفیت اطلاعات و تخصص خود را به اثبات برساند. در ضمن، هزینه شما برای شرکت در وبینار رایگان کمتر از هزار تومان است، پس اگر وقتش را دارید، این فرصت را از دست ندهید.

کجا می‌توانم در وبینار شرکت کنم؟

ما در وبسایت یادای یک فرصت مناسب را در اختیار مدرسان و شرکت‌کنندگان قرار می‌دهیم تا بتوانید به راحتی در یک محیط مناسب به آموزش و یادگیری بپردازید. وبسایت یادای با فراهم آوردن محیط برگزاری وبینار این افتخار را دارد تا در خدمت مدرسان و شرکت‌کنندگان عزیز باشد. همین حالا منتظر حضور گرم شما هستیم.

این پست را با دوستانتان اشتراک بگذارید:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram
Share on email
Share on reddit
Share on skype
Share on whatsapp
{{ reviewsTotal }} نظر
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
نوشته‌های مرتبط: