Yaday logo

ورود

داستان موفقیت کمپین #در_مسیر_من

حوزه فعالیت منابع انسانی / دیجیتال مارکتینگ

چالش کسب و کار آگاهی از برند / سرنخ فروش

نتیجه افزایش آگاهی از برند / رشد صفحه اینستاگرام / افزایش سرنخ های فروش

سعید محمدی ارانی

مدیرعامل دیجی تلنت

زمانی که تصمیم گرفتیم کمپین مسیر من رو برای دیجی تلنت اجرا کنیم، یکی از دغدغه های اصلی ما برگزاری این رویداد آنلاین در یک پلتفرم قابل قبول بود تا دغدغه هایی نظیر هزینه ها، توانایی جمع آوری لید، کاربرپسند بودن، تجربه خوب و راحت اساتید در اجرا و از همه مهمتر سهولت دسترسی به فیلم های وبینارهای کمپین را پوشش دهد

همکار خوب و باذکاوت ما آقای باسط رستمی پلتفرم یادای را معرفی کردند. انصافا یادای علاوه بر اینکه خیال ما را در خصوص نگرانی های زیرساختی راحت کرد با پشتیبانی قوی در پوشش وبینارها و همراهی بسیار دلسوزانه در طول مسیر کمپین، تجربه بسیار خوبی برایمان به جا گذاشت

زمانی شگفت زده شدیم که در انتهای کمین مسیر من با کار جالب و خلاقانه هم بنیانگذار یادآی سرکار خانم یوسفی زاد در تحلیل اینفوگرافیک مسیر من مواجه شدیم. امیدوارم و آرزو دارم هر روز موفقیت های بیشتر یادای و اعضا بسیار خوب و مهربان آن را شاهد باشیم و توصیه می کنم با بزرگتر شد پلتفرم این چابکی و خلاقیت را تیم خوب یادای حفظ کنند

دیجی تلنت | مرجع تامین نیروی انسانی دیجیتال مارکتینگ

دیجی تلنت پل ارتباط دیجیتال مارکترها و کسب وکارهاست. ما با تهیه بانک مشاغل و استانداردسازی شرح مشاغل دیجیتال مارکتینگ، می خواهیم سطح انتظارات دیجیتال مارکتر و کارفرما از همدیگر را تنظیم کنیم

ارزیابی صلاحیت ها و شایستگی های شغلی دیجیتال مارکترها، بانک رزومه های ارزیابی شده و ارزیابی نشده دیجیتال مارکترها، تهیه برنامه توسعه شخصی، تست های خودشناسی و مشاوره منابع انسانی دیجیتال مارکتینگ به سازمان ها از خدمات و برنامه های اصلی دیجی تلنت برای ساماندهی حوزه منابع انسانی در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ است

نمونه رویداد های برگزار شده

دیجی تلنت تاکنون بیش از4000 نفر ساعت آموش آنلاینبر بستر یادای برگزار نموده است

ارزش هایی که یادای برای دیجی تلنت خلق کرد

  • پشتیبانی اختصاصی کامل و حرفه ای از رویداد ها
  • مشاوره قبل حسن و بعد از رویداد
  • ارایه سرویس کاربردی و پایدار اجرای وبینار
  • ارایه پنل مدیریت فروش و ثبت نام وبینار
  • همراهی در بازاریابی و فروش بلیت
  • آماده سازی آمار و گزارش های کمپین

سرنخ های فروش

۶۰ ٪

رشد در اینستاگرام

۴۰ ٪

محتوای ویدیویی یونیک

۲۰ساعت

نتایج بدست آمده برای دیجی تلنت

دیجی تلنت به کمک پلتفرم یادای و یا تکیه بر زیر ساخت های پایدار با کیفیت و مطمن آن توانست اهداف کسب و کاری خود را محقق کند

دیجی تلنت از وبینار به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کند علاوه بر جمع آوری سرنخ های فروش افزایش غنای محتوای ویدیویی دیجی تلنت و آگاهی از برند این مجموعه شد

سایر آمار و اینفوگرافیک کمپین

از توجه شما سپاسگذاریم