برای ایجاد رویداد اولین قدم بعد عضویت در یادای مراجعه به داشبورد و کلیک روی دکمه ایجاد رویداد هست.
در صفحه افزودن رویداد، ابتدا مشخصات رویداد شامل نام، نوع رویداد، ظرفیت شرکت کنندگان، دسته بندی موضوعی رویداد و برچسبهای مرتبط را وارد کنید.
توجه داشته باشید که اگر رویداد خود را خصوصی تعریف کنید، رویداد در یادای نمایش داده نمی شود و تنها با ارسال لینک مستقیم رویداد به مخاطبانتان میتوانید اطلاعات رویداد را با آن ها به اشتراک بگذارید.
بسته به این که رویداد شما حضوری است یا آنلاین شیوه برگزاری را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به هر شیوه را تکمیل کنید.
اگر تمایل به برگزاری این رویداد با برند دیگری از برگزارکنندگان خود را دارید در این قسمت آن را انتخاب یا اضافه کنید. (مطالعه راهنمای کاربردهای افزودن برگزارکننده)
در صورتی که رویداد شما یک سلسله رویداد است میتوانید مدل برگزاری را از اینجا انتخاب کنید. (مطالعه راهنمای سلسله رویداد و کاربردهای آن)
برای حفظ حریم شخصی مخاطبانتان میتوانید بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید. در نهایت بعد از وارد کردن اطلاعات اولیهی رویداد خود، روی دکمه ذخیره در پایان صفحه کلیک کنید.
ایجاد رویداد به معنی انتشار آن نیست و لازماست باقی اطلاعات اصلی شامل جلسات و بلیتها را نیز کامل کنید. پس از افزودن جلسات و بلیت رویدادشما آماده انتشار است. با زدن دکمه انتشار به صفحه تسویه هزینه رویداد میرسید.
بعد از انجام تسویه حساب از یکی از دو روش پرداخت با تعرفه آزاد یا پرداخت با پلن رویداد شما به حالت انتظار برای تایید سامانه در میاد.
مدت انتظار برای تایید سامانه حداکثر 3 ساعت کاری خواهد بود.
در نهایت پس از انتشار رویداد در سامانه (راهنمای انتشار رویداد)، شما میتوانید با به اشتراک گذاری لینک رویداد با مخاطبان خود ثبت نام را آغاز کنید.