Yaday logo

Login

  /  

Signup







Yaday logo

Login

چگونه مشکل اتصال میکروفون یا وبکم خود را حل کنم؟

باز کردن میکروفون

در بدو ورود با انتخاب گزینه "میکروفون" و کلیک روی گزینه "بله" در آزمایش اکو، میکروفون شما فعال میشود.

چنان چه به عنوان "شنونده" فعال شدید همواره میتوانید با کلیک روی علامت هدفون در پایین صفحه (شکل 1) و سپس انتخاب علامت تلفن (شکل 2)، پنجره فعال سازی میکروفون را باز کنید.

اگر فقط وارد محیط شدید و میکروفون یا شنونده را انتخاب نکردید، با کلیک روی علامت تلفن (شکل 2) میتوانید میکروفون و صدای محیط را مجددا برای خود فعال کنید.

چنان چه اتصال میکروفون شما با مشکل مواجه است، موارد زیر را چک کنید:

  • در صورت استفاده از میکروفون یا هندزفری از اتصال فیزیکی آن با لپتاپ یا گوشی خود مطمئن شوید.
  • روی دکمه قفل در کنار نوار آدرس مرورگر کلیک کنیدو دسترسی میکروفون را در حالت Allow  تنظیم کنید.

چنان چه صدای مدرس و سایر افراد را نداشتید موارد زیر را چک کنید:

  • از کافی بودن کیفیت و سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.
  • روی دکمه قفل در کنار نوارد آدرس مرورگر کلیک کنید و دسترسی صدا را در حالت Allow تنظیم کنید.

باز کردن وبکم

برای باز کردن تصویر وبکم خود روی علامت دوربین در پایین صفحه کلیک کنید. در پنجره باز شده گزینه آغاز اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

چنان چه تصویر وبکم شما فعال نشد، موارد زیر را چک کنید:

  • از کافی بودن کیفیت و سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.
  • روی دکمه قفل در کنار نوار آدرس مرورگر کلیک کنید و دسترسی دوربین را در حالت Allow تنظیم کنید.
  •  از استفاده هم زمان وبکم در بیش از یک نرم افزار خودداری کنید. 
  • اطمینان حاصل کنید که در تنظیمات سیستم شما وبکم مجوز فعالیت دارد.

Last Update: 5 September 2021